onsdag 9 april 2008

Nu är det vinter!!

Kan man tro när man kollar ut i alla fall. Aprilvädret är nyckfullt. Att man aldrig lär sig det. Min jycke tycker dock att det är helfestligt med snö igen. Bara för att visa hur äckligt det är släpade jag ut henne för att träna. Och hon var överlycklig. Suck.
Grannungen brakar runt på fiddyn i vanlig ordning. Föga förvånad är jag. Pappan verkade inte ha plogat ända fram så jag tror inte att budskapet gick fram igår. *DUBBELSUCK*
Det är hockey på TV. HV-LHC. Who gives a shit?!???! Inte jag i alla fall. Ska gå och lägga mig och läsa tror jag. Och sova. Kanske blir på bättre humör till i morgon då? Den som lever får se!
Ajöken!
//Hillbergskan, hrmm, irriterad (för att uttrycka det milt...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde den där jäkla fiddyn när jag gick med Ampe. Må fiddyfan brinna i h-vetet!!

Anonym sa...

Det får bli pianotråd då.