tisdag 8 april 2008

Nu är det krig!!!

Har nu förklarat krig mot mina grannar! Eller rättare sagt; UNGARNA i grannhuset. Idag fick jag generalnog och ringde polisen. Brukar inte göra det i tid och otid men kände att NU fick det faaan vara nog. Grabben (i åldern ungefär 15-17) har begåvats med en "fiddy" (en liten motorcykel som låter av bara fan). Ungf*n sitter och blåser runt, runt, runt i området med den. Tidig morgon som sen kväll...Just for fun typ. Men nu är det slut på det roliga!!! Vet att andra har försökt prata med dom om detta och inget händer. I fredags var "hanjagdelartidninmed" hysteriskt arg när jag kom hem. Igår var det JAG som fullständigt lackade ur. I dag blev jag fly innerligt förbannad och som sagt ringde polisen. Samt talade om för pappan att ungen får tillbaka öronen lagom till studenten om jag hör denna "motorcykel" EN GÅNG TILL! Pappan såg lite frågande ut...(är från ett annat land). Jag var noga med att betona att det inte var ett hot utan ett löfte dock;) Talade också om att jag ringt polisen. Så nu antar jag att det blir lugnt....Om inte så kommer jag ha ett par extra öron. Kan behövas då jag hör lite dåligt;)
Ajöken!
//Hillbergskan, rätt förbannad..

Inga kommentarer: