onsdag 30 april 2008

Grått, trist och eländigt....

Å jag är ledig. Som vanligt är det så. Kalasvädret flög sin kos illa kvickt när natthelgen var över. Bara gilla läget. Men har i och för sig en HEL del att göra hemma. Dammsuga, torka golv, plocka undan, ja ni vet. Det vanliga trista som MÅSTE göras. Som det ser ut nu skämms jag. Kan dock skylla på tre hundar, två jobb och kronisk trötthet. Fungerar ett tag. Men idag ska jag ge mig själv lite kvalitetstid! Ska få massage. Längtar så sjukt efter det. Kommer troligen känna mig upphängd och nedsläppt efter det...*asg*. I dag det dessutom Valborgsmäss...Jösses, med en tonåring i huset är DET spännande. Kommer ägna kvällen åt att tugga nagelband då hon ska ut med kompisar. I och för sig på ett disko där ALLA får blåsa...Men ändå...Hugaligen. Tur att det finns mobiler...Kommer troligen ringa EN gång för mycket också...Skiter jag i!
Ajöken!
//Hillbergskan, nervös.....;)

Inga kommentarer: