söndag 13 april 2008

14 timmars arbetspass....

Det är aldrig roligt. Men, ska man vara ledig i tid och otid (som mina arbetskamrater säger) får man göra sådana "slitskift". Jag går under namnet "deltidaren" numer;)! Det kan jag leva med....I går var det lite "rajraj" hemmavid. Vi firade ett heeeelt okej utställningsresultat. Dock tog vi oss i säng före midnatt vilket resulterar i att jag känner mig riktigt pigg. NU ska jag äta frulle. Sen måste jag ut och jobba...*suck*. MEN! Det är denna dag samt nattskiftet i morgon. SEN far vi till Kiruna! Jösses så skönt!
Ajöken!
//Hillbergskan, hungrig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är du väl snygg med ögonen hängande som röda sladdlampor ur skallen, men snart är det väl hemgång.
Ha det bra och hoppas du smält gårdagen/Kram från oss alla på Torpet