onsdag 23 april 2008

Nu jä*lar är det NOG...

OM inte snutarna tar och masar sig till kommunen snart kommer jag (och fler andra grannar) ta saken i egna händer, massakera den där JÄVLA fiddyn till en liten skrothög!!! I dag har han suttit och brakat runt i tre timmar. Hittills.....Har ringt polisen, som inte har någon patrull. Nähä?! Förvånad jag är då?! Dom VET inte ens vad en fiddy ÄR för något!!! Jag är så arg nu att jag har dubbelseende. Eller är det av hungern? Svårt att avgöra..Matro får man när man hamnar hos Sankte Per, inte förr. Inte HÄR i alla fall. Så därför ska jag åka hemifrån. NU. Ska jobba. Känns nästan som en befrielse vill jag lova. Idioter.....
Ajöken!
//Hillbergskan, VANSINNIG just nu...

1 kommentar:

Blogobananas sa...

Ähum - jag vet inte heller vad en fiddy är. Inte exakt i alla fall...
Det verkar inte som om du tappade humöret i Norrland i alla fall;o)
Välkommen hem kanske inte passar så bra i just detta fallet - men kul att ni var nöjda med resan iaf.

Kramen