torsdag 10 april 2008

Lat...

Japp. Jag är jättelat. Har suttit i soffan i EN timme snart och konstaterat att jag ska städa....Kommer mig lixom inte för. Usch! Har surfat, kollat TV och surfat igen....Å andra sidan var det en sådan där morgon då ögonen VERKLIGEN inte ville upp 04.15 heller. Det hela resulterade i att jag sov över. Stressade som en dåre för att komma till jobbet. Jösses. Ja, och nu sitter jag här. Som en pascha. Och gör INGENTING vettigt. Å andra sidan njuter jag av tystnaden då "Fiddygrannen" inte är ute och brakar runt. Ska dock få tummen ur och dessutom försöka motivera/engagera min yngsta förmåga att hjälpa mig. Skulle förmodligen ha börjat i julas för att lyckas....Kan hända att det blir en återrapport om hur det gick;)
Ajöken!
//Hillbergskan, SKA städa av lite...

Inga kommentarer: