måndag 24 mars 2008

I MADE IT!!

Jag klarade det! Jag överlevde! JAG ÄR SNORTRÖTT NU;) Snart är det hemgång och ledighet. Det är inom räckhåll. Mina 37.5 timmar sedan i fredags är ÖVER. Lika så är påsken....Ja, ja vad gör det om hundra år? Vi "firar" inte påsken nämnvärt i alla fall. Nu är det FEM veckor till nästa natthelg. FEM veckor går FORT. MEN det innebär att Kiruna-trippen har kommit inom räckhåll! Yippey! Som det känns NU förtjänar jag ledigt LÄÄÄÄNGE. I alla fall mer än de fyra dagar jag har... OM man nu kan räkna måndagen som ledig när man kommer hem klockan strax efter 6 på morgonen och sover sedan. På tal om sömn. Om vi ska räkna dessa timmar också. Helgen har inneburit 9 (NIO) timmars sömn för min del...Lördag kom jag hem klockan 06.00, var vaken till 7 och gav "Denlillalillahunden" mat och insulin. Söndag kom jag hem 05.50 och hade svårt (!) att somna. Somnade 7 och vaknade 10.45...."Normalt" sover Hillbergskan 7-8 timmar. PER NATT...Så, nu hugade läsare förtjänar jag att få sova. Eller hur?!
//Ajöken
Hillbergskan, läääängtar till sitt sovrum........

Inga kommentarer: