lördag 22 mars 2008

10,9,8,7...

Nedräkningen har återigen tagit fart. Kom hem klockan 06.05 i morse. Somnade strax efter 7.00 efter att ha fått i hunden mat och insulin. Vaknade vid 9 av att jag hostade så jag trodde lungorna skulle komma upp. Somnade om och vaknade vid 11.30...Gav upp det där med sömn och klev upp 12.00. Käkade "frunch". Kollade lite TV. Var och handlade och VIPS!! Klockan visade 16.10 och det var dags att åka till jobbet igen. Glad Påsk.....Lovade att gå ut tidigare för det var en som ville hem....Skulle i alla fall hit till 19.13 så skit samma tänkte jag...Gav familjen sina påskägg. Mannen fick en god bok, lördagsgodis (från Svenska Spel) och en chokladkaka. Han klarar sig i kväll. Jag har också godis med mig till jobbet men börjar bli LESS nu på det...Men, får väl plåga i mig det *asg*
Nu ska jag ut och köra kran igen;) Häv ö happy ister...
//Ajöken
Hillbergskan, har flyttat till jobbet...?

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite sova blev det, går du på knäskålarna i morgon tro?????? Stackars dej som måste äta godis fast du inte vill HAHA.
Ha en bra natt/vi på Torpet