lördag 9 februari 2008

YES, YES, YES!

Viljornas kamp som pågått här hemma är över. Den starkaste vann. Så klart. Å det var......TADAAAAA; JAG! I morse öppnade jag sovrummsfönstret vid halv sju. Det var SJUKT varm! "Hanjagdelartidningmed" försökte protestera. Jag var hyfsat irriterad och hade skallebang på grund av TVÅ OCH ETT HALVT glas rött, en öl och två cider igår....*suck* Muttrade nått om håll kä*ten och lade mig igen. Vi somnade om och när vi vaknade andra gången erkände han att det var SKÖNT i sovrummet med fönstret öppet. TACK, TACK, TACK! Det kanske finns en Gud i alla fall?! Jag somnade glatt om och sov till....10.45 *HJÄÄÄLP*!! Men, skönt var det och nu kommer värmen att dras ned till typ minus.
Jag VANN! JAG vann! Heeeelt otroligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du kunde sova litet längre! Du behöver verkligen sova om du ska orka jobba.