onsdag 13 februari 2008

Morgonstund har......

isgator att bjuda på! För tredje morgonen klev man upp klockan JÄTTETIDIGT. Nja, en sanning med modifikation då jag faktiskt tog sovmorgon idag. Klev inte upp förrän 04.25!!! Således blev promenaden bara 35 minuter i morse. Tror "Kryddan" överlever. Jag är VÄLDIGT ensam ute den tiden på dygnet vill jag lova. Inte många har masat sig upp ur sängen. I nått enstakta hus lyster det svagt. I de allra flesta fall bor det äldre människor där. Och dom är ju tidiga på morgonen. Har dock svårt att tro att jag kommer att vara en av dom. När jag blir gammal vill säga;) Nepp, jag kommer nog att SOOOOVA, LÄNGE när jag ges tillfället. Tror jag. Nu är jag på jobbet igen. Har bytt skift. Å i morgon är det RIKTIG sovmorgon för då kliver jag inte upp förrän klockan 06.40! WOW! Häv ö najs daj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Morgon stund mm eller hur.