onsdag 5 november 2008

Solen skiner från en klarblå himmel....

och inne i soffan ligger jag och taxen.....Det är en dag som jag kunnat vara ute (före och efter jobbet) på. Men nähäääärå. Feber har jag och krasslig är jag...Bara glömma utevistelsen och krypa ned och kolla på TV. Hur kul det nu är på en skala. Ja, ja, vad är en bal på slottet. Vad är en härlig eftermiddag i skogen med sin hund? Vad gör det om man är krasslig och knappt orkar ta sig ur soffan? För det första finns det ALLTID dom som har det MYCKET värre, trust me, I know. För det andra kommer jag garanterat överleva tills i morgon och troligen masa mig till jobbet. Så it's no big deal.
Nu ska jag fortsätta tycka oerhört synd om mig själv;)
Ajöken!
//Hillbergskan, trött, ont i skallen, ögonkli...ja, ni vet va?

Inga kommentarer: