fredag 31 oktober 2008

Snacka om hundväder....

sa min taxtik och vägrade konsekvent att kliva utanför dörren i morse. Och ja, jag håller med. Fullt och fast. Fy tusan! Vi får en vinter trots att vi inte haft en sommar värd namnet. Mycket orättvist tycker jag. Värmeljus brinner runt om i huset. Konstaterade igår att trots att jag inte röker något mer så eldar jag upp en förmögenhet *asg*! Men det där så mysigt. Ja det är Halloween....För mig innebär det att det är mer än legalt att just elda med värmeljus. I helgen blir det en sväng till kyrkogården. Det är så vackert under denna helg. Rofyllt och ja, vackert. Vi får främmande också. Det ser jag fram mot! Nu ska jag dona lite sedan är det till att sätta sig i bilen och tuffa sakta men säkert mot stan. Har sommardäck på.....*suck*
Ajöken!
//Hillbergskan, ser fram mot en mysig kväll!

Inga kommentarer: